شرایط عضویت و استفاده از کتابخانه های شهرداری اصفهان چیست؟
همه مردم شهر اصفهان می توانند به عضویت جامع کتابخانه های شهرداری اصفهان درآیند و پس از عضویت در طرح مورد نظر، از منابع و خدمات کتابخانه استفاده کنند.
عضویت طرح جامع:
محل عضویت و دریافت خدمات: تمامی کتابخانه های شهرداری اصفهان
همه افراد بالای ۱۵ سال می توانند از این طرح استفاده نمایند. با عضویت طرح جامع در یکی از کتابخانه های شهرداری اصفهان می توانید از خدمات همه کتابخانه های شهرداری اصفهان استفاده کنید.
با عضویت در این طرح می توان ۳ عنوان کتاب را به مدت ۱۵ روز امانت گرفت. هر کتاب فقط یک بار و به مدت ۷ روز قابل تمدید می باشد.
مدارک لازم جهت عضویت در طرح جامع:
-تکمیل فرم عضویت طرح جامع
-یک قطعه عکس ۴*۳
-ارائه کارت ملی
-پرداخت قیمت مصوب شهرداری برای یک سال (پرداخت از طریق کارت عابر بانک)
چگونه می توانم از دانشگاه های معتبر شهر اصفهان کتاب امانت بگیرم؟
با عضویت در طرح ویژه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان شما در صورت داشتن شرایط ذیل می توانید از طرح امانت بین کتابخانه ای استفاده کنید.
عضویت طرح ویژه:
محل عضویت و دریافت خدمات: کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان
فارغ التحصیلان کارشناسی و بالاتر می توانند با عضویت در طرح ویژه علاوه بر دریافت خدمات اعضای طرح جامع از امکانات طرح امانت بین کتابخانه ای در بخش اطلاع رسانی کتابخانه مرکزی نیز بهره مند شوند.
مدارک لازم جهت عضویت در طرح ویژه:
-تکمیل فرم عضویت طرح ویژه که باید توسط یک نفر به عنوان معرف مهر معتبر زده شود (فرم عضویت طرح ویژه را اینجا دانلود کنید)
-کپی مدرک تحصیلی و یا کارت دانشجویی ارشد و بالاتر
-یک قطعه عکس ۴*۳
-ارائه کارت ملی
-پرداخت قیمت مصوب شهرداری تومان برای یک سال (پرداخت از طریق کارت عابر بانک)
چگونه می توانم بدون مراجعه به کتابخانه کتاب امانت بگیرم؟
با عضویت در طرح پیک دانایی شما می توانید بدون مراجعه به کتابخانه کتاب امانت بگیرید.
محل عضویت و دریافت خدمات: کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان
کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان جهت تامین رفاه و آسایش شهروندان به ویژه اقشار خاصی از جامعه که جهت مراجعه حضوری به کتابخانه نسبت به سایرین با مشکلات بیشتری مواجه هستند (مشمول جانبازان ۵۰% به بالا ، معلولین جسمی و حرکتی و سالمندان بیش از ۶۰ سال) و همچنین ترویج فرهنگ کتاب خوانی اقدام به ارسال و بازگشت کتاب به شهروندان از طریق پیک رایگان نموده است. براساس این طرح کتابها و منابع دیداری شنیداری کتابخـانه مرکـزی، پس از درخواســت تلفنی اعضاء، که امکان جستجوی آنلاین آنها فراهم گردیده، بوسیله پیک در اختیار ایشان قرارگرفتـه و بعد از پایان مهلت امانت نیز توسط پیک، به کتابخـانه برگـشت داده میشود. متقاضیــان پس از مراجعه حضوری برای اولین بار و ارائـــه مدارک ثبتنام، میتوانند کلیه خدمـــات بعدی را بهوسیله پیک رایگان دریافت نمایند.
مدارک لازم جهت عضویت در طرح پیک دانایی
-تکمیل فرم عضویت پیک دانایی
-یک قطعه عکس ۴*۳
-ارائه کارت ملی
-پرداخت …… تومان برای یک سال (پرداخت از طریق کارت عابر بانک)
تسهیلات کتابخانه برای مادرانی که قصد فرزندآوری دارند چیست؟
مادران و بانوان ارجمند می توانند با عضویت طرح کتاب، مادر و کودک از تسهیلات این طرح استفاده نمایند.
محل عضویت و دریافت خدمات: کتابخانه بانوان
اداره امورکتابخانه ها بر آن شد تا با ایجاد طرح کتاب، مادر، کودک ، زنان و مادران ارجمند را با کتاب و کتابخوانی مأنوس نماید. مادران و بانوان گرامی با عضویت در این طرح می توانند طی یک دوره زمانی مشخص سی دی و کتاب هایی را در زمینه بارداری و در قالب پنج بسته که به ترتیب با عناوین؛ مراقب های قبل از بارداری، مراقبت های دوران بارداری و مراقبت های بعد از زایمان میباشند را بصورت جداگانه هرکدام به مدت یکماه امانت گرفته تا با مطالعه آنها به سلامت روحی و جسمی خود ، خانواده و فرزندانشان کمک نمایند.
مدارک لازم جهت عضویت در طرح کتاب، مادر، کودک
-تکمیل فرم عضویت پیک دانایی
-یک قطعه عکس ۴*۳
-ارائه کارت ملی
-پرداخت …… تومان برای یک سال (پرداخت از طریق کارت عابر بانک)
شرایط استفاده از سالن های مطالعه ی شهرداری اصفهان چیست؟
شما می توانید با مراجعه به نزدیکترین سالن مطالعه به محل زندگی خود از سالن های مطالعه شهرداری اصفهان استفاده نمایید
- مدّت اعتبار عضویت در تمامی طرح ها یک سال از تاریخ عضویت است.
- تنها اعضا با ارائه کارت ملی یا کارت شناسایی معتبر می توان از خدمات کتابخانه استفاده کرد.
- تمدید عضویت مجدّد منوط به تکمیل فرم تمدید عضویت و دریافت هزینه است.
- ثبت نام در تمام روزها و ساعات کار کتابخانه انجام می شود.
آدرس سالن های مطالعه شهرداری را اینجا ببینید
آیین نامه سالن های مطالعه شهرداری را اینجا مطالعه کنید.
ارائه خدمات به افراد غیر عضو چگونه است؟
کسانی که متقاضی استفاده از خدمات در محل کتابخانه به صورت موردی هستند می توانند با ارائه کارت ملی از خدمات کتابخانه در محل استفاده کنند.
تقاضای امانت و برون سپاری منابع به بیرون کتابخانه منوط به عضویت در کتابخانه است.
ساعت کاری کتابخانه های شهرداری اصفهان چگونه است؟
شش ماه اول سال : ۷:۳۰ الی ۲۰:۳۰
شش ماه دوم سال: ۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰
آیا امکان مبادله کتاب با کتاب های شهرداری اصفهان وجود دارد؟
اطلاعات مورد نیاز را می توانید در اینجا مطالعه کنید
شرایط استفاده از سالن آموزش کتابخانه مرکزی چیست؟
اطلاعات مورد نیاز را می توانید در اینجا مطالعه کنید
شرایط استفاده از سالن همایش کتابخانه مرکزی چیست؟
اطلاعات مورد نیاز را می توانید در اینجا مطالعه کنید
شرایط استفاده از گالری های کتابخانه مرکزی چیست؟
اطلاعات مورد نیاز را می توانید در اینجا مطالعه کنید
روش جستجو در منابع کتابخانه چگونه است؟
اطلاعات مورد نیاز را می توانید در اینجا مطالعه کنید
روش تمدید کتاب از طریق اینترنت چگونه است؟
اطلاعات مورد نیاز را می توانید در اینجا مطالعه کنید
روش درخواست مدرک در کتابخانه مرکزی چگونه است؟
اطلاعات مورد نیاز را می توانید در اینجا مطالعه کنید
شرایط عضویت و استفاده از کتابخانه های شهرداری اصفهان چیست؟
همه مردم شهر اصفهان می توانند به عضویت جامع کتابخانه های شهرداری اصفهان درآیند و پس از عضویت در طرح مورد نظر، از منابع و خدمات کتابخانه استفاده کنند.
عضویت طرح جامع:
محل عضویت و دریافت خدمات: تمامی کتابخانه های شهرداری اصفهان
همه افراد بالای ۱۵ سال می توانند از این طرح استفاده نمایند. با عضویت طرح جامع در یکی از کتابخانه های شهرداری اصفهان می توانید از خدمات همه کتابخانه های شهرداری اصفهان استفاده کنید.
با عضویت در این طرح می توان ۳ عنوان کتاب را به مدت ۱۵ روز امانت گرفت. هر کتاب فقط یک بار و به مدت ۷ روز قابل تمدید می باشد.
مدارک لازم جهت عضویت در طرح جامع:
-تکمیل فرم عضویت طرح جامع
-یک قطعه عکس ۴*۳
-ارائه کارت ملی
-پرداخت قیمت مصوب شهرداری برای یک سال (پرداخت از طریق کارت عابر بانک)
چگونه می توانم از دانشگاه های معتبر شهر اصفهان کتاب امانت بگیرم؟
با عضویت در طرح ویژه کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان شما در صورت داشتن شرایط ذیل می توانید از طرح امانت بین کتابخانه ای استفاده کنید.
عضویت طرح ویژه:
محل عضویت و دریافت خدمات: کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان
فارغ التحصیلان کارشناسی و بالاتر می توانند با عضویت در طرح ویژه علاوه بر دریافت خدمات اعضای طرح جامع از امکانات طرح امانت بین کتابخانه ای در بخش اطلاع رسانی کتابخانه مرکزی نیز بهره مند شوند.
مدارک لازم جهت عضویت در طرح ویژه:
-تکمیل فرم عضویت طرح ویژه که باید توسط یک نفر به عنوان معرف مهر معتبر زده شود (فرم عضویت طرح ویژه را اینجا دانلود کنید)
-کپی مدرک تحصیلی و یا کارت دانشجویی ارشد و بالاتر
-یک قطعه عکس ۴*۳
-ارائه کارت ملی
-پرداخت …… تومان برای یک سال (پرداخت از طریق کارت عابر بانک)
چگونه می توانم بدون مراجعه به کتابخانه کتاب امانت بگیرم؟
با عضویت در طرح پیک دانایی شما می توانید بدون مراجعه به کتابخانه کتاب امانت بگیرید.
محل عضویت و دریافت خدمات: کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان
کتابخانه مرکزی شهرداری اصفهان جهت تامین رفاه و آسایش شهروندان به ویژه اقشار خاصی از جامعه که جهت مراجعه حضوری به کتابخانه نسبت به سایرین با مشکلات بیشتری مواجه هستند (مشمول جانبازان ۵۰% به بالا ، معلولین جسمی و حرکتی و سالمندان بیش از ۶۰ سال) و همچنین ترویج فرهنگ کتاب خوانی اقدام به ارسال و بازگشت کتاب به شهروندان از طریق پیک رایگان نموده است. براساس این طرح کتابها و منابع دیداری شنیداری کتابخـانه مرکـزی، پس از درخواســت تلفنی اعضاء، که امکان جستجوی آنلاین آنها فراهم گردیده، بوسیله پیک در اختیار ایشان قرارگرفتـه و بعد از پایان مهلت امانت نیز توسط پیک، به کتابخـانه برگـشت داده میشود. متقاضیــان پس از مراجعه حضوری برای اولین بار و ارائـــه مدارک ثبتنام، میتوانند کلیه خدمـــات بعدی را بهوسیله پیک رایگان دریافت نمایند.
مدارک لازم جهت عضویت در طرح پیک دانایی
-تکمیل فرم عضویت پیک دانایی
-یک قطعه عکس ۴*۳
-ارائه کارت ملی
-پرداخت …… تومان برای یک سال (پرداخت از طریق کارت عابر بانک)
تسهیلات کتابخانه برای مادرانی که قصد فرزندآوری دارند چیست؟
مادران و بانوان ارجمند می توانند با عضویت طرح کتاب، مادر و کودک از تسهیلات این طرح استفاده نمایند.
محل عضویت و دریافت خدمات: کتابخانه بانوان
اداره امورکتابخانه ها بر آن شد تا با ایجاد طرح کتاب، مادر، کودک ، زنان و مادران ارجمند را با کتاب و کتابخوانی مأنوس نماید. مادران و بانوان گرامی با عضویت در این طرح می توانند طی یک دوره زمانی مشخص سی دی و کتاب هایی را در زمینه بارداری و در قالب پنج بسته که به ترتیب با عناوین؛ مراقب های قبل از بارداری، مراقبت های دوران بارداری و مراقبت های بعد از زایمان میباشند را بصورت جداگانه هرکدام به مدت یکماه امانت گرفته تا با مطالعه آنها به سلامت روحی و جسمی خود ، خانواده و فرزندانشان کمک نمایند.
مدارک لازم جهت عضویت در طرح کتاب، مادر، کودک
-تکمیل فرم عضویت پیک دانایی
-یک قطعه عکس ۴*۳
-ارائه کارت ملی
-پرداخت …… تومان برای یک سال (پرداخت از طریق کارت عابر بانک)
شرایط استفاده از سالن های مطالعه ی شهرداری اصفهان چیست؟
شما می توانید با مراجعه به نزدیکترین سالن مطالعه به محل زندگی خود از سالن های مطالعه شهرداری اصفهان استفاده نمایید
- مدّت اعتبار عضویت در تمامی طرح ها یک سال از تاریخ عضویت است.
- تنها اعضا با ارائه کارت ملی یا کارت شناسایی معتبر می توان از خدمات کتابخانه استفاده کرد.
- تمدید عضویت مجدّد منوط به تکمیل فرم تمدید عضویت و دریافت هزینه است.
- ثبت نام در تمام روزها و ساعات کار کتابخانه انجام می شود.
آدرس سالن های مطالعه شهرداری را اینجا ببینید
آیین نامه سالن های مطالعه شهرداری را اینجا مطالعه کنید.
ارائه خدمات به افراد غیر عضو چگونه است؟
کسانی که متقاضی استفاده از خدمات در محل کتابخانه به صورت موردی هستند می توانند با ارائه کارت ملی از خدمات کتابخانه در محل استفاده کنند.
تقاضای امانت و برون سپاری منابع به بیرون کتابخانه منوط به عضویت در کتابخانه است.
ساعت کاری کتابخانه های شهرداری اصفهان چگونه است؟
شش ماه اول سال : ۷:۳۰ الی ۲۰:۳۰
شش ماه دوم سال: ۷:۳۰ الی ۱۹:۳۰
آیا امکان مبادله کتاب با کتاب های شهرداری اصفهان وجود دارد؟
اطلاعات مورد نیاز را می توانید در اینجا مطالعه کنید
شرایط استفاده از سالن آموزش کتابخانه مرکزی چیست؟
اطلاعات مورد نیاز را می توانید در اینجا مطالعه کنید
شرایط استفاده از سالن همایش کتابخانه مرکزی چیست؟
اطلاعات مورد نیاز را می توانید در اینجا مطالعه کنید
شرایط استفاده از گالری های کتابخانه مرکزی چیست؟
اطلاعات مورد نیاز را می توانید در اینجا مطالعه کنید
روش جستجو در منابع کتابخانه چگونه است؟
اطلاعات مورد نیاز را می توانید در اینجا مطالعه کنید
روش تمدید کتاب از طریق اینترنت چگونه است؟
اطلاعات مورد نیاز را می توانید در اینجا مطالعه کنید
روش درخواست مدرک در کتابخانه مرکزی چگونه است؟
اطلاعات مورد نیاز را می توانید در اینجا مطالعه کنید